onsdag 4 mars 2009

Mitt i veckan nu igen

Tiden går så himlans fort.. känns ju som om det var helg alldeles nyss och nu är det mitt i veckan igen.. och bara 2 dagar till helg!

Nu har vi käkat frukost här hemma, för lilleman blev det havregrynsgröt med skivad banan och jag åt äggröra med tomat och skinka, mycket gott!
Nu ligger Max i sängen och sover, när han vaknar är det dags för mellis och sen blir det direkt till gymmet!

Jag känner att jag verkligen är taggad för att gå till gymmet.. hoppas det håller i sig.. för jag vill ju verkligen tappa dom extrakilon jag bär på.. Jag måste helt enkelt kämpa och bita ihop!

Har även börjat äta frukost nu varje morgon.. min PT sa ju att det var bland det viktigaste jag skulle ändra på... att sluta hoppa över frukosten.. så nu äter jag frukost varje dag.. plus tränar och försöker röra mig mycket även när jag inte är på gymmet...
Målet är ju att träna 2-3 dagar i veckan och att gå ut o gå dom dagar jag inte gymmar..
Igår fick jag mitt träningsschema utav PT´n och shit det e ett tufft schema med mycket armar, rygg och mage.. plus kondition..

Jag vägde mig i måndags när jag var på gymmet och oj det behöver försvinna en del..
jag är ju 180 cm lång och väger 76 kg.. mitt mål är ca 65 kg så det är 11 kg som ska bort..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar