måndag 2 mars 2009

Måndag.. ny dag, ny vecka och ny månad

Ja då var Mars här.. jag hoppas verkligen att våren kommer snart.. men man ska väl inte hoppas för mycket än antar jag!

Om 2 veckor den 16 Mars börjar jag inskolningen utav Max på dagis..

Det ska bli spännande, jag tror att det kommer gå superbra!
När det är klart så kommer ju jag att börja jobba igen, känns lite underligt men det ska bli himlans skönt för plånboken =)

Denna vecka har jag inte så mycket planerat.. och det är rätt skönt.. eftersom vi haft rätt mycket sjukdommar här hemma dom senaste veckorna så är det skönt att inte ha för mycket inplanerat!
Idag blir inte så mycket.. jag ska ta mig iväg till Sats och träna tänkte jag
Imorgon Tisdag så ska vi till Kristin och Nea på lunch då det är Nea stora dag hon fyller 1 år
Onsdag blir det nog träning igen..

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar