torsdag 12 mars 2009

Torsdag idag!

Ja så var det snart helg igen... och jag har ju en hel del att stå i inför helgen...
inte nog med att vi har kalas på söndag så ska ju jag jobba på lördag.. så det blir nog en lång kväll på lördag.. haha ja ja det är ju smällar man får ta!
Idag vaknade Max kl 7 och vi gick upp och Victor lekte lite med Max och så medans jag tog en kopp kaffe.. som älsklingen hade satt på innan han åkte.. tack hjärtat..
Sen var det dags för frukost och Max åt gröt med banan och jag åt mild yougurt med vaniljsmak och banan..

Sen satt vi och gosade lite och Max har tyvärr feber idag pga sprutorna igår.. så det blev lite alvedon och sitta och gosa i knät.. han somnade och det var bara att lägga in honom i sängen.. och han sover fortfarande..
Idag har jag inte så mycket planerat då jag misstänkte att han inte skulle må helt bra idag..
så det blir en lugn hemma dag.. ska försöka hinna med att städa ordentligt här till helgen när Max har vaknat...

Här kommer lite bilder från Max födelsedag när mormor och morbror var här o grattade!
Här är ett morgonkort från oss i sängen

Max öppnar paket och vill ta kameran


Här har vi morbror Niclas

Och här är mormor Monica och Max

Och dagen till ära en jordgubbstårta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar