tisdag 3 mars 2009

Tisdag idag och den 3 Mars

Idag skickar vi ett stort och härligt grattis till Nea som fyller 1 år idag!
Hurra hurra hurra det är din dag idag! =)




Så vad står på schemat idag... joo vi ska ju åka till Kristin och Nea för att gratta Nea.
och kanske få sig en tårtbit =)

Fasen va tiden går fort är ju bara 1 vecka kvar så fyller Max 1 år.. oj oj oj .. känns som det var igår vi kom hem från bb med lilla Max..
Och snart ska han börja på dagis.. helt galet hur fort 1 år kan gå!

I eftermiddag ska jag åka o handla lite mat.. behöver fylla på skåpen här hemma nu, och jag har verkligen bestämt mig för att det ska vara nyttig mat , inte alltid och varje dag men för det mesta.. för nu jävlar ska extra kilona bort.. och appropå det så kan jag ju tala om att jag har världens träningsvärk idag.. så det bådar ju gott...

imorgon är det dags för träning igen...
Nä nu ska här bytas blöja och sen ska jag lägga Max för en sovstund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar