tisdag 10 mars 2009

Helt slut!

Ja nu är jag helt slut!!
Har hållt på i köket sen 8 i morse.. men nu är det klart..
Har gjort 2 pajer.. 1 tacopaj.. och 1 ost och baconpaj.. smarre!
Dom är klara ska bara in i ugnen när det är dags!

Har även gjort en tårta..
tårtbotten bakade jag igår.. men gjorde iordning den idag..
och nu har jag vispat grädden och ska bara kladda på den och slänga på lite jordgubbar så är den också klar!

Vi har även hunnit leka och fått i oss lunch, idag åt vi pyttipanna med stekt ägg..

Max sover äntligen.. han hade jättesvårt att somna.. stackarn har ju så ont i munnen då det ploppar upp tänder hela tiden!
Han har nu 11 tänder och tand 12,13 och 14 är nu på väg samtidigt...

Jag ska nog passa på att lägga mig på soffan en stund när jag fixat det sista med tårtan... såå himla trött..

Men vad är det som händer med vädret.. shit.. snön var ju på väg bort för nån dag sen.. och nu har vi hur mycket snö som helst och det slutar ju aldrig att snöa.. dom sa på nyheterna att det skulle snöa till och från hela dagen.. öh näe.. här har det då snöat konstant hela dagen..

Jag måste hinna med att gå ut o skotta trappen och rampen upp till huset också innan mamma och bror kommer.. annars kommer dom ju aldrig in med rullstolarna.. oj oj .. hur ska jag hinna med det.. får nog strunta i att vila tror jag :)

Ha det bäst i vinterland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar