tisdag 24 mars 2009

Tisdag

Ja då var även denna dag snart slut.. jag hade nästan glömt hur fort dagarna går när man jobbar.



Vi hade sjuuukt mycket att göra på jobbet idag, men himlans roligt är det iaf!
Jag var hemma vid 16:45 och Roger hade planerat middag..

Idag skulle vi äta falukorv och bacon..
Så Roger åkte och handlade och jag fixade maten som idag blev
Falukorvsgryta med lök,bacon och creme fraiche med chili och paprika till det blev det
ris för Roger och fullkornsbulgur för mig.. och så sallad såklart..






Max var jätteglad när jag kom hem.. och det värmer mitt mammahjärta såå när man kommer hem och han bara skiner upp som solen...


Han är fortfarande sjuk, tyvärr.. så det blir troligtvis inget dagis denna vecka för han hostar och hostar och har fortfarande feber!
Om han nu inte skulle blir frisk fort...

Victor är fortfarande hos pappa men kommer hem imorgon.. ska bli skönt så hela familjen är samlad igen!!

Kramar från oss till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar