fredag 6 mars 2009

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig

Näe blev inte alls som jag tänkt.. men det är sånt som händer..

Har inte tränat ännu.. för Max sov hela 2 ½ timme i förmiddags.. sen var det dags för lunch och sen var det för sent för dom stänger barnpassningen kl 14

Nu sover Max igen.. tror inte han mår helt bra.. har varit jättegnällig idag och lite småvarm.. tror att det är tänderna som spökar igen..



Nu sitter jag och väntar på att Roger ska komma hem så jag kan åka och träna.. han skulle vara hemma kl 15... så han borde vara här när som helst!!



Så jag ska nog packa så jag är klar..



Måste bara berätta.. tror ni jag blev chockad här för 1 timme sen när det kom en färdtjänst buss inkörandes på tomten.. hmm tänkte jag vad är nu detta??
Han kommer o knackar på och frågar efter Charlotta??? Öh va??
Här finns ingen charlotta svarar jag..
Han säger då.. det här är väl.... och min adress.. ja visst säger jag..
Då svarar han.. jag har hämtat din bror här nån gång förut så jag tänkte att du kanske hade nån annan på besök, så jag trodde detta var rätt...
Hahahaha snacka om rolig kille.. vilken kommentar!!

Kram så länge nu kom Roger så jag kan åka o träna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar