onsdag 18 mars 2009

Nu är det kväll igen!

Ja kvällen är här.. middagen avverkad,



idag serverades falukorv med mackisar till Roger och Victor..
Det här är Victors tallrik.. man måste vara snabb.. för jag hade inte ens
hunnit sätta mig ner.. ha ha han var riktigt hungrig!


Och jag och Max åt
stekt lax med spenat stuvad på cremé fraiche, ångkokt broccoli och potatis.

Det var supergott vill jag lova!

Max höll sig vaken till kl 20, vi lekte massor efter maten, han lekte en massa själv oxå och sprang runt alla möbler som gick att hålla sig i och gå runt.. till slut så skulle han gå till närmsta möbel vilket var en träpall och släpper självmant och går 3 steg innan han sätter sig och kryper dit!!

Vi lekte även jaga.. han blir så otroligt uppspelt och skrattar så han håller på att kikna när jag kryper efter honom på golvet.. såå mysigt.

Sen var det dags för ett bad och sen välling och i säng, hoppas han sover bättre inatt så han är pigg på dagis imorgon!

Själv har jag hunnit titta på arga snickaren.. det gillar jag och halv åtta hos mig!

Nu är det dags att inta liggläge för jag är sjukt trött efter föregående natt!

Kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar