måndag 23 mars 2009

Måndag och jobb!

Ja idag smällde det till och det var dags att åka till jobbet på morgonen!
My good, vad ovant det var att behöva ställa klockan på ringning
(inte för att det behövdes egentligen, Max är ju min väckarklocka)
Men så ska man duscha och göra sig iordning och ja allt det där som man inte behöver göra när man är hemma...
Roger var hemma med Max idag då han fortfarande är sjuk,
Jag ringde vårdcentralen och bokade tid åt Max innan jag åkte till jobbet, så Roger åkte dit med Max och fick lite hostmedecin iaf.. så kanske lilleman kan ligga ner utan att hosta ihjäl sig..

Max var superglad när jag kom hem... såå härligt att se.. Roger och Max stog i fönstret och titta när jag klev ur bilen och det såg ut som om Max försökte ta sig igenom rutan.. ha ha .. gullunge!

Så jobbdagen då!
Jo allt har flutit på bra.. allt sitter ju kvar i minnet om än lite längre bak i minnet än vad det brukar.. ha ha men efter en stund så kom man igång som vanligt!
Det var faktiskt himla roligt att jobba, jag älskar ju verkligen att ha kundkontakt och kundservice....
ser fram emot morgondagen har massa saker jag ska göra.. och fixa så det ska bli roligt!

Nu håller vi bara tummarna på att Max ska bli riktigt frisk så att han kan få börja på dagis!!
så håll tummarna för oss nu!

Kramar så länge

1 kommentar: