onsdag 25 mars 2009

VÅFFELDAGEN!

Jajamen idag är det våffeldagen och då måste man äta våfflor vilket vi också gjort!

Idag kom Victor hem från pappa, han är snuvig han också.. hoppas att han klarar sig undan den grymma förkylning Max fått!
Efter middagen så badade Victor Max... "världens bästa storebror"
sen somnade Max efter 5 min på mitt bröst.. fortfarande kinkig med maten, men ingen feber nu iaf.. så det går ju åt rätt håll!

Roger är tvungen att jobba torsdag och fredag så nu är det min tur att VABBA!
Ha ha ha så roligt .. man är tillbaka på jobbet efter över 1 år och hinner jobba 3 dagar innan man måste VABBA... tur att jag har en bra chef som har humor och bara skrattar åt det tragiska...

Nu hoppas jag verkligen att Max hinner bli 100 % frisk till på måndag och nya inskolningsdagarna!

God natt där ute...
Nu håller jag tummar för att Max blir frisk och att det blir vår!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar