tisdag 3 mars 2009

Nu är det kväller!

Jajamensan nu har vi kommit hem igen och vi hann även med att stanna till på Willys för att handla, och när jag kom in så såg jag att dom har börjat med självscanning..
My good, det e ju skitbra.. så nu kan jag inte skylla på det för att handla på Ica maxi som ligger lite närmare... ha ha ha..
Så självklart drog jag fram körkortet och legitimerade mig och fixade ett kort omgående..
så himla skönt att knalla runt i sin egen takt och veta att man ändå slipper köerna vid kassan .. tycker det e så himla smidigt att packa direkt ner i påsarna.. I LIKE!!
Blev massa shopping istället för bara basgrejor.. kanon.. så nu är alla skåp fulla igen.. alltid trevligt!

Vi fick ju självklart supergod mat när vi var hos Kristin.. (som alltid) det serverades tacopaj och superfräsch och god sallad med avocado till...
Sedan bjöds kaffe och tårta.. OCH kladdkaka... himlans gott... tur att man ska iväg och träna imorgon igen... haha...
supergott supertrevligt!
Och självklart massa trevliga människor!

Go kväll.. nu är det dags att krypa upp i soffan!

1 kommentar: